Du er nummer

fredag den 7. december 2012

DECEMBER MÅNED ♥

Lørdag d. 8 december: Lektier, shoppe & se Fodbold.
Søndag d.9 december: Læse en hel bog færdig.
Mandag d. 10 december: Skole & læge.
Tirsdag d.11 december: Skole & lave dansk stil færdig.
Onsdag d. 12 december: Normal skole dag.
Torsdag d. 13 december: Centeret.
Fredag d.14 december: Lave ALLE mine skriftlige lektier.
Lørdag d. 15 december: Hygge film & se fodbold.
Søndag d. 16 december: Pakke min kuffert.
Mandag d. 17 december: Få pakket de sidste ting. ♥
Tirsdag d. 18 december: Skole & rejse til asien.
Onsdag d. 19 december: Flyet lander kl. 09.00. ♥
Torsdag d. 20 december: Så begynder min ferie
Fredag d. 21 december: Sidste skoledag.. Hvor jeg dsv. ikke er der -.-

Jeg skal med 2 fly i alt. & der skal nok komme en masse billeder fra turen♥
Jeg tager min PC med, men ved ikke om der er internet, der hvor jeg skal hen.

Resten af december er jeg på ferie. I tænker nok på at jeg ikke er hjemme til jul, men jeg holder ikke jul ♥ Jeg oplyser heller ikke landet jeg skal til, pga. jeg ikke må.. Når jeg er kommet tilbage, for i at vide hvor jeg har været ♥

Ps. Jeg kommer først hjem lørdag d.13 januar :).
Hvis jeg har mulighed for net, så skal jeg nok prøve ♥










Ingen kommentarer:

Send en kommentar